
​​​Zorgplein Rotterdam wil zoveel mogelijk de wensen van haar cliënten in het middelpunt stellen. Wij streven er naar om geen fouten te maken. Toch kan er soms wel wat fout gaan. Wij willen dan ook graag leren van onze fouten. Wij kunnen pas leren van onze fouten als u een melding maakt bij ons. Door uw melding kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wij hebben zowel onze klachtenregeling als geschillenregeling ondergebracht bij de onafhankelijke Klachtenportaal Zorg.
​
Interne klachtenprocedure
Zorgplein Rotterdam hanteert daarom een klachtenbeleid met betrekking tot klachten van cliënten of klagers waarbij het streven is om klachten zoveel mogelijk door middel van bemiddeling tussen u en onze medewerker(s) op te lossen. Dit noemen we de interne klachtenprocedure. Een klacht kan per post of via de mail ingediend worden:
Zorgplein Rotterdam
Koningslaan 279
3067 TG Rotterdam
Tel: 010 - 229 25 31
Email: info@zorgplein-rotterdam.nl
​
Binnen 5 werkdagen wordt er een bericht van kennisgeving van ontvangst van de klacht verzonden naar de klager.
​
Externe klachtenfunctionaris
Bent u toch nog niet voldoende tevreden, dan heeft u de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Klachtenportaal Zorg.
Klachtenportaal Zorg kan informeren over de klachtenregeling en zo nodig bemiddelen tussen de klager en de aangeklaagde.
De interne afhandeling is bijvoorbeeld niet afdoende geweest, waardoor op deze wijze een externe partij ingeschakeld kan worden voor advies of bemiddeling.
​